Kodėl verta rinktis pilates studiją "O2" ?

Mokymo kokybė

Užsiėmimų metu mes pritaikome pratimus ir jų modifikacijas pagal Jūsų fizinį pasiruošimą ir poreikius, savijautą. Pradedame nuo bazinių pratimų, stengdamiesi suformuoti Jums taisyklingų judesių įpročius ir tik palaipsniui einame prie sudėtingesnių pratimų. Taip užtikriname saugią praktiką ir nuolatinį tobulėjimą.

Instruktorių kvalifikacija

Mūsų studijos instruktoriai dirba pagal STOTT PILATES metodiką (www.stottpilates.com). Jie nuolatos tobulinasi šios pilates mokyklos organizuojamuose kursuose ir seminaruose, dirba remdamiesi naujausiais moksliniais tyrimais sporto medicinos srityje. Instruktoriai yra apmokyti dirbti su įvairia pilates įranga, asmenimis su skirtingais poreikiais.

Asmenų užsiėmime skaičius

Mūsų studijos grupiniuose užsiėmimuose maksimalus dayvių skaičius yra nuo 3 iki 12 žmonių. Tokiu būdu instruktorius gali Jums skirti asmeninį dėmesį ir priežiūrą, stebėti pratimų atlikimo tikslumą, pataisyti ir pakoreguoti.

Užsiėmimai

Individualūs pilates užsiėmimai

Užsiėmimų metu pratimai ir krūvis yra parenkamas taip, kad atitiktų jūsų fizinį pajėgumą ir specialius poreikius. Tai greičiausias būdas pasiekti norimus rezultatus, nes treneris visada šalia, kad jus pakoreguotų, pataisytų. Užsiėmimų metu naudojama įvairi pilates įranga: reformer treniruoklis, pilates kėdė,  spyruoklinė sistema "cadilac", TRX ir t.t.

Pilates grupiniai užsiėmimai

Per treniruotę pasitelkiamas žmogaus kūno svoris, sunkio jėga bei lengvas inventorius: balanso kamuoliai, volai, svoriniai kamuoliukai, thera-band gumos, arkos. Tai ne tik paįvairina užsiėmimus, bet ir padeda lavinti koordinaciją, pusiausvyrą, gerinti lankstumą, didinti jėgą, ištvermę. Užsiėmimai vyksta 3-12 asmenų grupėje. Instruktorius kiekvienam klientui skiria asmeninį dėmesį ir priežiūrą, stebi pratimų atlikimo tikslumą. Taip galima treniruotis saugiai ir greičiau pasiekti norimus rezultatus.

Pilates su mini kamuoliuku:

http://www.youtube.com/watch?v=gUE2f8bkbCI&feature=related

Pilates su volu:

http://www.youtube.com/watch?v=B5ebPd42AfQ&feature=related

Pilates su arka:

http://www.youtube.com/watch?v=mueJRS5FJS4

Pilates su toniniais kamuoliais:

http://www.youtube.com/watch?v=w0o5K3jpvDM

Pilates su spyruoklių lenta:

Spyruoklių  pagalba sukurtas švelnus ir laipsniškas pasipriešinimas leidžia tolygiai paskirstyti apkrovą sąnariams ir raumenims, pagerinti  sąnarių, stuburo mobilumą, raumenų elastingumą, tonusą.
Maksimalus dalyvių skaičius užsiėmime - 8 asmenys.

http://www.youtube.com/watch?v=djAhZH44CDw

Pilates su dideliu gymnic kamuoliu:

http://www.youtube.com/watch?v=l_ak0QtDA6g

Pilates su thera band guma:

http://www.youtube.com/watch?v=XBMSZE7DmXg

http://www.youtube.com/watch?v=we1EGI-Hkzw

 

Nėštukių mankšta

Tai 50-60 min. švelni mankšta, paremta pilates metodo principais, kuri padeda besilaukiančioms moterims pasirūpinti savimi šiuo ypatingu periodu ir pasiruošti gimdymui. Užsiėmimų metu dėmesys skiriamas mažojo dubens, pilvo, nugaros atraminiams raumenims stiprinti, raiščių ir sąnarių paslankumui didinti - tai padeda lengviau išnešioti vaisių, prisitaikyti prie pakitusio svorio centro.
Taisyklingas kvėpavimas padeda atsipalaiduoti, išlaikyti emocinį stabilumą, geriau aprūpina kraują deguonimi, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemas.

"Nėštumo metu moteris patiria daug fiziologinių pokyčių. Organizmas pradžiai išskiria hormoną relaksiną, kuris atpalaiduoja raiščius. Ypač tas jaučiama dubens srityje, taip moters kūnas ruošiasi būsimo vaikelio atėjimui. Nėštukėms padidėja tos zonos jautrumas, įtampa. Gimda palaipsniui didėja ir sunkėja nuo 50 gr. iki 1200 gr. ir slegia mūsų dubens dugno raumenis daug didesne apkrova. Pilve augant vaikeliui stipriai pakinta ir moters laikysena, bei svorio centras. Padidėja lordozė juosmens srityje. Gali atsirasti įtampa ir skausmas aplink juosmenį, kryžmenį. Sutrinka pusiausvyra, atsiranda nerangumas. Vargina mėšlungis, dažniausiai kojų srityje. Stipriai išsitempia, išilgėja pilvo raumenys. Augantis vaikelis užspaudžia vidaus organus, ypač skrandį. Moteris ima varginti rėmuo. Taip pat jos greičiau pavargsta, pridūsta, sunkiau darosi aprūpinti oranizmą deguonimi, nes į viršų užsispaudžia ir pagrindinis mūsų kvėpavimo raumuo-diafragma. O kur dar dėl hormonų atsiradęs padidėjęs emocinis jautrumas, kai matai kaip tavo kūnas keičiasi ir tas procesas tau visai nepavaldus ir gali tik pasirinkti kaip tuos pokyčius priimti. Tinkamai parinktas fizinis aktyvumas gali padėti kūnui su visomis šiomis permainomis susitvarkyti švelniau ir šį naują gražų laikotarpį savo gyvenime išgyventi kuo pozityviau."

Pilates studijos įkūrėja Dominyka Valiukevičiūtė-Šumskienė

 

Kaip pradėti

Norintiems lankyti pilates užsiėmimus mūsų studijoje, pirmiausia, reikia atvykti į įvadinį užsiėmimą, kurio metu būsite supažindinti su pagrindiniais pilates principais, išmoksite atlikti bazinius pratimus. Šio užsiėmimo metu mūsų instruktorius galės geriau įvertinti Jūsų fizinį pasiruošimą ir laikysenos ypatumus, rekomenduoti Jums tolimesnę užsiėmimų seką. Užsiėmimas trunka 75 min. Prašome Jus dėvėti patogius, judesių nevaržančius sportinius drabužius. Mankštinamasi basomis arba su kojinėmis.

Užsiregistruoti į įvadą galima elektroniniu paštu info@o2pilates.lt Susisiekę suderinsime jums tinkamą laiką.

Įvadinio užsiėmimo kaina 12 eur. asmeniui; dalyvaujant dviese 10 eur. asmeniui;

 

 

 Taisyklės

  • Privaloma registruotis į užsiėmimus iš anksto studijoje, el.paštu ar sms žinute. Neužsiregistravusius instruktorius pasilieka teisę nepriimti į užsiėmimą.
  • Užsiėmimų metu prašome nutildyti mobiliųjų telefonų garsą arba palikti juos rūbinėje.
  • Instruktorius pasilieka teisę nepriimti asmenų, vėluojančių į užsiėmimą.
  • Dalyvavimas užsiėmime yra draudžiamas, jeigu vartojote alkoholį ar gėrėte skausmą malšinančius vaistus.
  • Jeigu turite sveikatos nusiskundimų, pasitarkite su gydytoju prieš pradėdami sportuoti. Informuokite apie tai instruktorių.