Nėštukių pilates


Nėštumo metu moteris patiria daug fiziologinių pokyčių. Išsiskiria hormonas relaksinas, kuris atpalaiduoja raiščius. Gimda palaipsniui didėja, sunkėja ir slegia dubens dugno raumenis daug didesne apkrova. Pilve augant vaikeliui keičiasi moters laikysena. Gali atsirasti įtampa ar skausmas aplink juosmenį, kryžkaulį, tarpumentę. Padidėja jautrumas, įtampa dubens srityje. Pakinta svorio centras. Dažnai sutrinka pusiausvyra, atsiranda nerangumas. Stipriai išsitempia, išilgėja pilvo raumenys. Augantis vaikelis užspaudžia vidaus organus. Moteris vargina skrandžio rėmuo. Jos greičiau pridūsta. Sunkiau darosi aprūpinti organizmą deguonimi, nes užsispaudžia ir pagrindinis mūsų kvėpavimo raumuo-diafragma. O kur dar padidėjęs emocinis jautrumas. Matai, jauti kaip tavo kūnas keičiasi ir tas procesas tau visiškai nepavaldus. Kūno pokyčius iliustruojantis video

Tačiau tu gali pasirinkti kaip tuos pokyčius priimti. Tinkamai parinktas fizinis aktyvumas gali padėti kūnui su visomis šiomis permainomis susitvarkyti švelniau ir šį naują, gražų gyvenimo laikotarpį patirti kuo pozityviau.

PILATES užsiėmimai padeda, nes :

  • stiprina dubens dugno, giliuosius pilvo, atraminius juosmens raumenis, sušvelnina atsiradusią įtampą šioje srityje;
  • padeda nuo šlapimo nelaikymo;
  • mažina tikimybę įtrukti pilvo sienai;
  • pagerina organizmo aprūpinimą deguonimi, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemas;
  • tonizuoja, nuima įtampą, nuovargį, geriną nuotaiką, miego kokybę.
  • pagerina kūno suvokimą;
  • subalansuoja raumenyną, pagerina pusiausvyą;
  • padeda nepriaugti per daug svorio mamai ir vaikeliui;
  • mažina nėštuminio diabeto tikimybę.

Per užsiėmimus įgytas žinias ir praktiką galima pritaikyti ir gimdymo metu. Ramus, lėtas, sąmoningas kvėpavimas užtikrins, kad sąrėmių metu gimda ir vaikelis gaus gyvybiškai svarbų deguonį. Vidinė ramybė, koncentracija, atsipalaidavimas neleis išsiskirti gimdymo procesą galinčiam sulėtinti streso hormonui adrenalinui. Bet paskatins laimės-gimdymo hormono oksitocino, bei mūsų natūralių nuskausminamųjų endorfinų gamybą. Sąmoningas dubens dugno raumenų atpalaidavimas ir kvėpavimo kontroliavimas padės ir stangų metu neužrakinti kūdikiui kelio dubeniu žemyn.

 

Per užsiėmimus naudosime Aura-soma pomanderius, susipažinsime su hipnogimdymo metodu ir kita naudinga informacija praversiančia ruošiantis vaikelio atėjimui.

 

"Mes dažnai savo vestuves planuojame mėnesius ar net metus prieš, skiriame tam didelius laiko ir piniginius resursus. Linkiu, kad moterys lygiai su tokiu pat užsidegimu planuotų, ruoštųsi ir kurtų savo vaikelio atėjimo šventę. Juk į pasaulį pasibels pats brangiausias mūsų turtas. "

Dominyka

 

 

Mano TOP nėštumo metu:

  • Pilates užsiėmimai
  • Watsu masažas vandenyje
  • Aura-soma balansiniai aliejai ir pomanderiai
  • Reiki sau ir pilvukui
  • "Hyppobirth" gimdymo kursai
  • mamospienas.lt žindymo kursai

 

 

 

 


 

 

Kontaktai

Mūsų adresas:
Vasario 16-osios g. 4, Kaunas.
Elektroninis paštas:
info@o2pilates.lt

Simona +37062098299

Jovita +370 689 13956